2008年6月10日 星期二

我個friend結婚, 幫手做兄弟同埋影snapshot






6月6日係我個friend o既大囍日子, 雖然天氣唔好, 仲落雨落唔停, 不過都無損當日既氣氛. 當日一早我就同攝影師朋友去左女家準備, 大概10半左右我個friend就到來接新娘, 經過左一輪體力勞動同埋一d整古遊戲彼, 終於成功接到新娘, 真係恭喜晒!! 當晚就去左銅鑼灣一家酒樓擺喜酒, 都好多賓客好熱鬧架.
至於我就幫手由朝影到晚影snapshot, 開始都唔覺有乜問題, 點知係影完相開席後先發覺隻手一夾餸就震過貓王, 可能因為長時間揸住部相機o既關係, 不過休息一陣之後又無事, 都唔係太大問題.
經過今次o既經驗, 我先知原來影室內真係好有學問, 有機會真係要多加練習, 仲有就係要有足夠體力啦, 影成日唔停真係需要架.

P.S. 係度再祝AMY同HECTOR白頭偕老, 永結同心 !!

沒有留言: