2008年5月4日 星期日

奧運聖火傳遞之我見

寫呢編文章既時候, 已經係聖火傳遞後第2日, 不過我都想講下當日既所見所聞. o個日我係下午先出發, 去到灣仔準備影下相, 點知去到經已人山人海, 水洩不通, 唯有邊行邊找有利位置, 結果去到盧押道就發生了一段小插曲, 就係有位外國人, 手持西藏雪山獅子旗同一身貼上藏獨標誌既衣物, 想係聖火途經路線示威, 結果梗係比廣大市民圍堵, 場面一度混亂, 更有警員到場勸阻, 最後好彩都冇釀成更大既衝突. 禁講完d突發野, 更係到聖火出場啦, 我就好好彩係人堆中影到eason接棒後既姿態, 但係想再影下其他已經不能了, 因為實在太多人了, 跟都跟不上, 不過影到eason接棒都算不枉此行. 好啦, 寫左o禁多o野, 都係時候講下自己對聖火既睇法, 今屆奧運已經係第二十九屆了, 雖然我都唔係好大, 但都經歷過好多屆了, 係我印象中好似今屆特別多示威, 搶聖火既事發生, o禁究竟係因為奧運定係中國既關係? 呢個我就唔想深入研究, 我只係想講, 奧運係一個世界性既盛事, 好多運動員苦練4 年, 都係為o左呢日既來臨, 如果因為有人示威而破壞, 真係非常可惜, 所以希望由現在到8月都唔會有咩大事件發生而影響到啦!! 使到全世界人有機會欣賞到各國運動員既出色表現啦


.

沒有留言: