2008年5月8日 星期四

公司開大會, 幫手做攝影師

今日係公司一年一度staff communicate meeting, 公司有三份二人到場參加, 而舉行地點就係九龍灣展貿, 我有幸地可以幫手做攝影師, 但係今日因為要返工, 所以d器材就放係屋企先, 點知今日好多call, 攪到好遲先返得去攞野, 但係好彩都比我趕到坐公司車去目的地, 不過去到都已經六點幾, o拿o拿淋set好d器材...結果連開會前既點心時間都miss o左, 攪到影影下相個肚咕嚕咕嚕, 都幾慘..呵呵!! 不過今次我就好開心, 首先就係公司業績有進步, 年中有個叫star既bonus出, 跟住就係加人工啦, HR大家姐話係有得加既, 詳情會係5月尾6月出memo通知, o禁我o地仆心仆命, 做到最好都算值得o既, 哈哈!!, 最後就係自己d攝影技術啦, 今晚開始影既時候有少少唔知點o禁, 影出來d相唔係over...就係under啦, 場內d光攪到好難捉摸, 好彩我個影相partner比o左d好有用既advice我, 真係好有用架!! 所以到o左後來, 已經可以捉摸到場內光源, 影出來既相已經唔同晒, 應該可以唔使點整就可以出街了. 所以今晚第二次影室內大禮堂學左唔少野, 希望6月份幫我o個friend影結婚可以有表現啦!!

PS. 雖然今日企o左成日(真係好倦架!!), 不過可以學到唔少野, 都算係好值得o既.

沒有留言: